Osiris niet beschikbaar van 6 t/m 9 december wegens onderhoud

Osiris niet beschikbaar van 6 t/m 9 december wegens onderhoud

Naar alle waarschijnlijkheid vindt er van donderdag 6 december 14.00 uur tot en met uiterlijk zondag 9 december 20.00 uur onderhoud plaats aan Osiris. Tijdens deze periode is Osiris niet beschikbaar.

Tijdens het onderhoud wordt een migratie uitgevoerd van Osiris naar een online omgeving. Dit gebeurt onder andere om de continuïteit en kwaliteit van Osiris op een efficiënte manier te blijven borgen voor nu en in de toekomst. De gebruikte versie van Osiris blijft gelijk.

Gevolgen voor studenten, docenten en andere medewerkers

De gevolgen van de migratie naar de online omgeving zijn minimaal. Binnen Osiris blijft dezelfde functionaliteit beschikbaar, alleen bij het inloggen in Osiris zijn er veranderingen doorgevoerd:

  • Als student krijg je bij het inloggen in Osiris straks het bekende standaard HU-aanmeldsysteem te zien als je niet via MyHU inlogt;
  • Backoffice medewerkers dienen in Osiris Basis in te loggen via Multi-Factor Authenticatie (MFA). Zij zijn hierover al geïnformeerd en dat is in de huidige versie van Osiris nu ook al het geval;
  • Voor docenten verandert er niets.

Kijk voor meer informatie en een instructie over Multi-Factor Authenticatie (MFA) op AskHU. Voor overige vragen en informatie kun je contact opnemen met de helpdesk, bereikbaar via e-mail helpdesk@hu.nl of telefoonnummer 6666.