Basis gebruik/instellingen als je begint met werken

 

Hoe kan ik inloggen bij de HU?
  Hoe kan ik thuis werken?
 

Hoe kan ik printen binnen de HU?

 
Hoe kan ik Wifi instellen?
 
Hoe kan ik e-mailen op mijn verschillende devices?
  Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
  Tijdens het uitvoeren van je werkzaamheden, heb je regelmatig een ruimte nodig om te vergaderen. Hier zijn twee manieren voor:

  • Bepaal in outlook de dag en het tijdstip waarop je een ruimte nodig hebt. Klik op deelnemers uitnodigen en aan de rechterkant verschijnt een zoekscherm waar je beschikbare ruimten kunt vinden per locatie.
  • Ga naar de pagina ruimte reserveren voor meer informatiee en reserveer daarna je ruimte. Via deze zoekfunctie is het enkel mogelijk om twee weken van te voren een beschikbare ruimte te reserveren.
Waarvoor gebruik ik de facility kaart?
 

Veilig werken vindt de HU belangrijk. Lees in ieder geval de informatie bij onderstaande items