Lustrum foto

Terugblik lustrumevent 2023

Met trots (rapportcijfer: 8,5!) kijken we terug op het lustrumevent ‘Oud Goud verzilveren’ van vrijdag 14 april 2023 in Paushuize te Utrecht. Met ruim 110 bezoekers vierden we samen het 20-jarig bestaan van de Vereniging van Oud-Medewerkers HU (VOM HU). Het thema van deze 4e lustrumviering was ‘Oud goud verzilveren’; hoe kunnen wij als vitale oud-medewerkers onze ‘gouden waarden’ verzilveren ten dienste van de samenleving, en in het bijzonder van de HU?

home-oud-goud

Lid worden?

Ben je oud HU-medewerker? En ben je met pensioen, VUT of FPU? Of heb je elders een baan gevonden? Dan kun je lid worden van de Vereniging van Oud Medewerkers HU.

Meld je aan

Algemene ledenvergadering 10 november 2023

Op 10 november jl. werd de Algemene Ledenvergadering gehouden. De opkomst was iets minder dan vorig jaar. Er waren nu 40 leden aanwezig. De voorzitter introduceerde het traject Ambitie 2030, dat door het bestuur is ingezet. Een eerste brainstorm is er al geweest. De vragen die voor ons liggen zijn o.a.: hoe blijven we een toekomstbestendige en actieve vereniging?

Waarom lid worden?