Artikel in Profiel: Nadenken van studenten in een hybride leeromgeving
In Profiel (thema: wendbaar onderwijs vraagt flexibel docentschap) hebben we een artikel gepubliceerd over nadenkmomenten van studenten in hybride leeromgevingen. We vragen lezers om een reactie op deze resultaten: herkennen ze de typen leren, kunnen ze er iets mee in de praktijk, en kunnen ze er voorbeelden bij geven?
Lees hier het hele artikel.
Referentie: Mazereeuw, M., Khaled, A., & Bouwmans, M. (2019). Nadenkmomenten van studenten in een hybride leeromgeving. Profiel Vaktijdschrift, 28(7), 5-7.
Artikel in Onderwijs en Gezondheid: Begeleiden van studenten op de werkplek
In Onderwijs en Gezondheidszorg hebben we een artikel gepubliceerd, waarin drie perspectieven op begeleiden op de werkplek worden toegelicht. Deze perspectieven staan ook centraal in het project Ruimte voor Wendbaar Vakmanschap.
Lees hier het hele artikel.
Referentie: Ceelen L., Khaled, A. & de Bruijn, E. (2019). Begeleiden van studenten op de werkplek. Onderwijs en Gezondheidszorg, 43(5), 12-15.