event-learn-by-games

Valsspelen, vloek of zegen?

Woensdag 13 april 2022

Uitnodiging om bij te dragen

Programma

Tijd Onderdeel Lokatie
09.30 - 10.00 Inloop met koffie / thee PL 101 Receptie
10.00 - 10.15 Opening PL 101 2.404
10.15 - 11.00 Rick Sorensen: Antwoord op die ene vraag... PL 101 2.404
11.00 - 11.20 Pauze PL 101 gang en HU Plein
11.20 - 12.00 Martijn Koops: Comenius Gamificator PL 101 2.404
12.00 - 13.00 Lunch en spellenmarkt PL 101 HU Plein
13.15 - 14.05 Workshopronde 1 PL 97 6e en 7e etage
14.15 - 15.05 Workshopronde 2 PL 97 6e en 7e etage
15.15 - 16.05 Workshopronde 3 PL 97 6e en 7e etage
16-15 - 17.15 Borrel PL 97 7e etage

Praktisch

Beschrijvingen van de workshops

Onderwijs ontwerpen met het Blended Golfjesspel

Gamify your Education

Cross Your Borders

Burgerschap in de klas

Gamification voor schoolontwerp

Serious games for Inclusion

Valkuilen bij serious game ontwerp

Tekenen, spelen, delen in het hoger onderwijs

De Buit

Seriously..? Online conversation gaming

De interactie is de boodschap

Deck.Toys

Gamification Arena

Games maken met bovenbouw PO leerlingen.

Spelen met spelregels

Gamebased leren met Minecraft Education

Technology-based Learning... with games!

The Serious Games Lab

Insulae

Leeractiviteiten voor de Duurzame Ontwikkelings Doelstellingen van de VN

Ethiek van de gamedidactiek

Gamificeren voor meer impact

It's all about the MONEY

Een snelle manier om je les te gamificeren.