james-yarema-E-CdfbrnnFs-unsplash

Programma & Workshops

!VOL! Aanmelden voor de conferentie is niet meer mogelijk. Check je mail om je in te schrijven voor de workshops. !VOL! Wachtlijst is helaas niet mogelijk.

Programma

Escaperooms in de klas

Word mediawijs met Mediajungle

Digipoly: Digitale Geletterdheid op het Spelbord

De Nieuwsmaker

Leveling the playing field: spelenderwijs oefenen met dyslexie

Game Thinking

Je eigen bordspelconcept ontwikkelen met behulp van gamificatie en AI

Bouw je eigen Skill Tree

Een gave serious game in een handomdraai? AI maakt het mogelijk!

Je doelgroep raken en kennis overdragen met verhalen

Commerciële computersgames in de klas

Speel met verandering!

XR you ready?!

Letterprins, een kijkje in de keuken

Digitale geletterdheid: leren door te doen

Leer presenteren met innovatieve technologie

Serious Games: Zo maak je complexe thema’s bespreekbaar in je klas!

Level up je les: Een workshop over gamedidactiek in LessonUp

Wiskunde Wonderland: Verbinding van Wiskundeplezier en Gamedidactiek

Zijn er nog vragen

Spelen met gedrag

Teaching by Gaming - ontwikkel je eigen educatieve spel

Mens & Technologie In Balans: Best of Both Worlds!

AQUA HERO’S

Game design als onderwijsmethode

Serious games inbouwen in onderwijscurriculum en learning communities

BeCommon: Een serious game over (De)polarisatie

Praktisch