In de EventPlanner vragen medewerkers van de HU evenementen aan. Deze aanvragen moeten beoordeeld worden of ze naast de lessen en toetsen kunnen plaatsvinden in de gebouwen van de Hogeschool Utrecht. Het gaat dan om bijvoorbeeld diploma-uitreikingen, conferenties, open dagen, meeloopdagen etc. Daarnaast biedt de EventPlanner inzicht in de Evenementenkalender, alle medewerkers van de HU kunnen deze kalender inzien, hierin staan alle aangevraagde evenementen.
Wat heb ik aan de EventPlanner?
De EventPlanner vervangt een verouderde SharePoint site, het is een nieuwe applicatie waarin afstemming plaatsvindt over of een evenement kan en mag plaatsvinden in een HU gebouw.
De EventPlanner app is een MVP* (Minimum Viable Product) versie, een intuïtieve app waar alle functionaliteiten van de SharePoint site zijn opgenomen. Verder is het aanvraagformulier sterk vereenvoudigd en is er een verbeterd dashboard toegevoegd. De komende tijd zal de app met behulp van de input van gebruikers, verder worden uitgebreid en doorontwikkeld.
*In het kort gezegd is een MVP (Minimum Viable Product) “de meest simpele versie van je product, waarmee je daadwerkelijk waarde kunt bieden aan je gebruiker”. De huidige opgeleverde MVP versie omvat:
- Aanvragers kunnen een aanvraag indienen (incl. validatie op HU-kaders);
- Beoordelaars kunnen aanvragen beoordelen;
- Er kan onderling gecommuniceerd worden:
- Tussen aanvrager en beoordelaar,
- En tussen de beoordelaars onderling (P&R en Facilities)
- Alle gebruikers van de app hebben overzicht in hun aanvragen en de status van hun aanvragen (persoonlijk dashboard)
- Verder hebben alle medewerkers van de HU leesrechten voor de Evenementenkalender.