"Het lang verwachte moment is daar, vanaf 1 februari is de functionaliteit opnemen in MS Teams beschikbaar en te activeren voor alle HU- medewerkers "
Na een pilot periode, hebben we in samenwerking met verschillende afdelingen en verschillende stakeholders de functionaliteit opnemen in MS Teams kunnen implementeren.
Hoe is de functionaliteit te activeren?
De functionaliteit opnemen in MS Teams staat niet automatisch aan en activeren kan middels een aanmeldformulier. Het aanmeldformulier is alleen toegankelijk voor HU- medewerkers. De instructies en aanmeldformulier is hier te vinden.
Na het invullen en het versturen van het aanmeldformulier krijg je de spelregels in je mailbox en een melding in MS Teams. Indien er akkoord wordt gegaan met de spelregels, wordt de functionaliteit geactiveerd op het HU- account en kan er gebruik worden gemaakt van de functionaliteit opnemen in MS Teams. Onderdeel van de spelregels zijn de bewaartermijn, toegang tot de opnames, privacy en security.
Let op!: Het opnemen in MS Teams kan alleen wanneer de organisator van de MS Teams vergadering de functionaliteit op het account heeft geactiveerd.
Groet,
Team Digitale Werkplek