Hybride leeromgevingen centraal in publicatie van Da Vinci College

Hybride leeromgevingen centraal in publicatie van Da Vinci College

In 2022 bestaat het Da Vinci College 25 jaar. Dat moment is aangegrepen voor reflectie, zowel voor omkijken, als vooruitkijken. Dat is gedaan in de vorm van een boekje aan de hand van het concept van de ‘hybride leeromgeving’.

Dit concept wordt theoretisch onderbouwd in dit boekje en er uiteenlopende voorbeelden uit de praktijk gepresenteerd. Het Da Vinci College ziet zichzelf al 25 jaar als pionier in hybride leeromgevingen. Het resultaat daarvan komt tot uitdrukking in de verscheidenheid aan leervormen die dicht op de beroepspraktijk staan en op de intensieve verbindingen met het bedrijfsleven en maatschappelijke partners in de regio.

Aan het boekje is bijgedragen door Ilya Zitter (lector Leeromgevingen in het Beroepsonderwijs), in het verlengde van de betrokkenheid bij de ontwikkeling van hybride leeromgevingen bij het Da Vinci College.