De 2e editie van het Deep Dive congres ‘Deep Dive – Golven van verandering in het mbo en ho’ trok ca. 275 bezoekers. Het Deep Dive Congres is bedoeld voor docenten, beleidsmakers, ondersteuners, adviseurs en onderzoekers uit het mbo, hbo en wo met interesse in evidence-informed onderwijsvernieuwing. De stromingen Toetsing bij transdisciplinaire samenwerking en Learning Communities waren het drukst bezocht. Bij de Swim Learning Communities was Ilya Zitter (lector Leeromgevingen in Beroepsonderwijs) vanuit het lectoraat Beroepsonderwijs betrokken, vanuit het model Missiegedreven Omgevingen dat door de gezamenlijke HU Kenniscentra is ontwikkeld. NRO, één van de organisatoren, schreef een mooie terugblik op het congres. Bekijk voor een sfeerimpressie ook de aftermovie van Deep Dive 2022.
De kennisproducten van het Deep Dive Congres 2022 zijn af en online te vinden op Onderwijskennis.nl, waar ook de thema’s Hybride leeromgevingen en Formatief evalueren in het hoger onderwijs te vinden zijn.
Bekijk ook het kennisproduct rond ‘Learning communities, labs, werkplaatsen, hybride leeromgevingen: What’s in a name?‘.