Hoe kunnen leeromgevingen in het beroepsonderwijs een rol vervullen bij het oplossen van complexe maatschappelijke problemen? Ilya Zitter, bijzonder lector Leeromgevingen in het Beroepsonderwijs bij Hogeschool Utrecht (HU), onderzoekt hoe je leeromgevingen zo kunt ontwerpen dat een innovatief, lerend systeem ontstaat, zonder sterke scheiding tussen onderwijs en praktijk. Op 25 maart gaf Zitter haar openbare les.
Lees hier het hele artikel op de website van HU Ontwikkelt. Bron: Hilhorst, M. & Zitter, I. (2021). Leeromgevingen in het beroepsonderwijs kunnen knooppunten in de maatschappij zijn. HU Ontwikkelt, 26 maart 2021.
Ben je geïnteresseerd in de hele tekst van de openbare les van Ilya Zitter? Een pdf van het boekje vindt je hier. Bron: Zitter, I. (2021). Leeromgevingen in het beroepsonderwijs als knooppunten in onze maatschappij. Hogeschool Utrecht, Kenniscentrum Leren en Innoveren, Lectoraat Beroepsonderwijs.
Foto: Femke van den Heuvel