Voor het Tijdschrift voor Ontwikkeling in Organisaties schreven Kathinka van Doesum en Jantje Timmerman (practoraat Research Lab van mboRijnland) samen met Ilya Zitter (bijzonder lector Leeromgevingen in het Beroepsonderwijs, Hogeschool Utrecht) een praktijkartikel getiteld Hybride leeromgevingen. Integratie van onderwijs en beroepspraktijk.
Het artikel gaat in op de ontwikkeling van de hybride leeromgevingen bij mboRijnland. In de looptijd van twee jaar zijn 45 leeromgevingen door het practoraat onderzocht in samenwerking met het lectoraat Beroepsonderwijs. Ook wordt er een doorkijkje gegeven naar de sector Economie.
Geïnteresseerd? Het artikel is hier te downloaden.
Bron: Van Doesem, K., Timmerman, J. & Zitter, I. (2022). Hybride leeromgevingen. Integratie van onderwijs en beroepspraktijk. Tijdschrift voor Ontwikkeling in Organisaties, 12(2), 66-72.