Algemene ledenvergadering vrijdag 10 november 2023

Op 10 november werd de Algemene Ledenvergadering gehouden. De opkomst was iets minder dan vorig jaar. Er waren nu 40 leden aanwezig. De voorzitter introduceerde het traject Ambitie 2030, dat door het bestuur is ingezet. Een eerste brainstorm is er al geweest. De vragen die voor ons liggen zijn o.a.: hoe blijven we een toekomstbestendige en actieve vereniging. De naam Oud Goud zal niet meer als lopende naam worden gehanteerd. Vanaf nu zullen we voornamelijk werken met de naam: Oud Medewerkers HU. Dat heeft overigens niets te maken met de verwijzingen van Marcel Bruins tijdens de vergadering: VOG staat voor Verklaring Omtrent Gedrag en Goud verwijst naar de stichting Goud, de belangenvereniging voor drugsgebruikers in Utrecht. Het Jaarverslag, de Jaarrekening en de Begroting werden unaniem goedgekeurd. Er werd besloten over te gaan tot het incasseren van de contributie d.m.v. automatische incasso. Hierover wordt u op de hoogte gehouden. Het bestuur deed en doet een oproep aan de leden zich aan te melden voor een bestuursfunctie. Er is dringend behoefte aan versterking van het bestuur. Met name de vacature voor het beheren van de website moet nu echt worden ingevuld. Wilt u zich aanmelden, neem contact op met de vereniging. Het middagprogramma werd verzorgd door ons gastinstituut: Instituut voor ICT. We kregen uitleg over het interactieve onderwijsprogramma van directeur Anita Bosman en haar collega Gert van Hardeveld. Daarna was er een interessante afsluiting door Martin van den Berg, onderzoeker binnen het lectoraat Artificial Intelligence.