Expertise

De junior adviseurs hebben ervaring met verschillende expertises op communicatiegebied. Zo kunnen zij opdrachten van u aanpakken die gaan over de volgende zaken:

Positionering

Positionering gaat om het onderscheiden van uw product of dienst ten opzichte van de concurrent. Voor beginnende organisaties is het zeer belangrijk zich goed te positioneren onder hun doelgroep. Scompany helpt u graag met de introductie van uw product of dienst, maar ook bestaande organisaties kunnen bij Scompany terecht voor het verbeteren van hun marktpositie.

Klantbeleving en klantbehoeften

Klantbehoeften en klantbeleving zijn belangrijke onderdelen voor elke organisatie. Dit zijn dan ook zeker onderdelen waar de consultants al veel ervaring mee hebben opgebouwd binnen hun opleiding. Door de behoeften van klanten uitvoerig te onderzoeken door bijvoorbeeld een doelgroeponderzoek, kunt u de merkbeleving van uw klant sterk verbeteren.

Imago-onderzoek en advies voor communicatiestrategie

De in te zetten communicatiestrategie is van veel factoren afhankelijk, maar het imago is hier een groot onderdeel van. Het is voor organisaties dan ook handig om hun imago bij de doelgroep in beeld te hebben. Scompany doet hier graag onderzoek naar en formuleert daarna een communicatiestrategie passend bij uw bedrijfsdoelen.

Vergroten van naamsbekendheid

In de moderne tijd is het steeds moeilijker u als bedrijf te onderscheiden van de concurrent, en zo dus naamsbekendheid op te bouwen. De consultants bedenken campagnes en concepten die door hun frisse en vernieuwende kijk gegarandeerd voor meer exposure onder de doelgroep zorgen.

Social media en content marketing

Social media is voor de studenten van Communicatiemanagement niks nieuws. Zowel in het dagelijks leven als binnen de opleiding hebben zij veel te maken met online media en het inzetten ervan. Dus wie kan er beter advies geven over social media dan de millennial zelf?

Verbeteren van interne communicatie

Niet alleen extern, maar ook intern heeft Scompany veel ervaring op het gebied van communicatie. Zo zijn er door eerdere consultants al praktische ideeën bedacht die bij grote organisaties voor meer loyaliteit onder werknemers gezorgd hebben.