Zoekresultaten voor:

Zevende principe van Cialdini

Zevende principe van Cialdini

De zes beïnvloedingsprincipes van Psycholoog Robert Cialdini: welke communicatieprofessional kent ze niet? Veel marketeers zetten ‘sociale bewijskracht’, ‘autoriteit’, ‘schaarste’, ‘consistentie’, ‘sympathie’ en ‘wederkerigheid’ regelmatig in…

Scompanyteam Disolut wint Logeionprijs

Scompanyteam Disolut wint Logeionprijs

Scompany nodigt aan het einde van ieder adviestraject vakprofessionals uit om deel te nemen aan de Raad van Commissarissen (RvC). De junior adviseurs presenteren dan…

Monique verlaat Scompany

Monique verlaat Scompany

Na 10,5 jaar werkzaam te zijn geweest als bureaumanager bij Scompany, gaat Monique haar post verlaten. Ze gaat naar Amersfoort om daar mede gestalte te…

Blauwdrukdenken is verleden tijd

Blauwdrukdenken is verleden tijd

Design Thinking is hot. Steeds meer bedrijven en organisaties innoveren in de wijze waarop zij complexe vraagstukken behandelen. Agile en Scrum zijn termen die we…

De gedragslenzen

De gedragslenzen

Hoe zorg je dat je product, dienst of campagne ècht het beoogde gedragsveranderende effect heeft? Gedrag is complex en kent vele aspecten. Deze gedragsaspecten zijn…