Flexibele toetsing
In de HU-visie op onderwijs en onderzoek (2022) zijn ontwerpdimensies opgenomen voor ons onderwijs. Eén van deze ontwerpdimensies is flexibele toetsing: We creëren (rijke) leeromgevingen…
In de HU-visie op onderwijs en onderzoek (2022) zijn ontwerpdimensies opgenomen voor ons onderwijs. Eén van deze ontwerpdimensies is flexibele toetsing: We creëren (rijke) leeromgevingen…
Dit is de zevende blog in de serie Programmatisch toetsen door Christina Schouten. Lees hier de inleiding op de serie, de eerste blog Wat zijn datapunten? , de…
Door Wendy Peeters, expertiseleider Toetsing bij TLN Binnen het hoger onderwijs, en zeker ook bij ons op de HU, wordt de formatieve functie van toetsing…
Dit is de zesde blog in de serie Programmatisch toetsen door Christina Schouten. Lees hier de inleiding op de serie, de eerste blog Wat zijn datapunten? , de…
Woensdag 18 mei 2022 spreekt Liesbeth Baartman haar openbare les ‘Toetsing = samen leren en beslissen’ uit. Tijdens de bijeenkomst wordt Liesbeth officieel geïnstalleerd als…
Het toetslandschap verandert. Opleidingen willen het ‘leren van de toets’ verbeteren en het ‘toetsen van het leren’ natuurlijk behouden. Vaak gaat dat samen met de…